Gunesmerve
Merhaba hanımlar ben 2018 şubat ayında düşük yaptım düşük sebebi kesede bozulma olduğu için sonrasında doktora gittim bana prowomen verdi onu kullandım hormon testi yaptırdım sonuç iyi çıktı ama hala gebe kalamiyorum benim gibi olan varmı ve doğal yolları kullananlar varmı acaba.