Noyimommy elisamommy ben prodoctor almıstım adetime bir hafta kala yaptım çıkmamıştı ama bir gün gecikmede hemen çıktı
elisamommy Noyimommy erken çıkartan yok mu ya ben kızım da normal kasetle 5 gün kala öğrenmiştim erken gebelik testi değil ha
Noyimommy elisamommy bu erken gebelik testi diye geçiyo ama belki o ara beta düzgün yükselmediği için çıkmamıstır ya da döllenme geç olmustur diye üstünde durmadım ama bir gün gecikmede kocaman bi çizgi belliydi hemde anında çıkmıstı