Merhaba güzel anneler ve anne adayları, size bir konuda danışmak istiyorum🌸 12 haftalık hamileyim, İstanbul’da 2+1 kendi evimizde yaşıyoruz 4,5 yıldır. Evimizin konumu aslında araba kullanarak iyi ancak (eşim kullanıyor ben kullanamıyorum) metro vs toplu taşımalara uzak, ve çok trafikli bir bölge minibüsle metroya 7-8 dklık yol 45 dk oluyor, eşim de 5 gün ofisten çalışıyor trafik yoğunluğu olduğu için geç gidip geç geliyor ben akşam saatlerine kadar tek bekliyorum evde. İkimizin de aileleri karşıda yaşıyor ha diyip gelmeleri minimum 1,5 saat, ortalama 2. İlerleyen süreçlerde yardıma ihtiyacım olursa nasıl çözeriz bilmiyorum ailelerimizden birileri gelip sürekli kalsa evimiz küçük zor olacak. Biz de metro yada marmaray üstü hem eşimin işine hem de ulaşım açısından daha rahat biyere kiraya çıkma düşüncemiz oldu. Hem de insan profili daha iyi, etrafında park vs olan bir semt olsa 3+1 olsa iyi olur dedik, ancak öyle olunca da tabii kiralar artıyor. Size sorum hamilelikte taşınmak zorlu oluyor mu, ilk bebeğimiz ile yepyeni bir hayata başlayacak bizler için bir de yeni eve muhite alışmaya çalışmak süreci zorlaştırır mı? Bir de taşınırsak gerçekten rahat edeceğimizi düşünüyorum ancak yarının ne olacağı belli olmayan böyle bi dönemde kendi evimizde biraz daha dişimizi sıkıp para biriktirip ilerleyen yıllarda çocuk biraz daha büyüyüp yürür oynar hale gelince mi taşınmak daha mantıklı?