Masalmom_ gizemli00 bir kızım var şu an ikinciye de doktor kiz gibi dedi artık ne gelirse Allahtan Saglikla gelsinler
Masalmom_ Elamomy teşekkür ederim haftaya tekrar kontrolüm var insallah o gun kesin birsey söyler doktorum O zaman sizi tekrar etiketlicegim
kelebek_2 Masalmom_ evet genelde benim postlara 1-2 kişi yorum yapar bu arada benim ultrasonda aynı bana da doktor benzetme yapmadı hala devlet hastanesi normal 🤷🏻♀️
Masalmom_ kelebek_2 devletten 13 haftalıkken erkeğe benzetim dedi 16 haftalıkken özeldeki doktora gittim o da kız dedi🤷🏻♀️ haftaya devlete tekrar randevum var bakalım 18 haftalık olacam ogrenebilecekmiyim kesin olarak bilmiyorum