Kızlar merhaba bu benim ikinci gebeliğim bugün 25 haftalık oldum ama karnım bazen çok çıkıyor bazende normal ayva göbek şeklini alıyor normal mi kızımda böyle değildim şişkinlik desem gaz vs de yok bağırsaklarim normal çalışıyor yani kabız vs de değilim ama neden boyle oluyor anlamıyorum ama hareketleri aynı halen aşağıda hissediyorum doktorum bir sıkıntı yok dedi ama insan yine korkuyor benim gibi olan var mı bı tek ben mi böyle şeyler yaşıyorum 🥴🥴🥴🥺