cansellim ben çok aşırı ödem toplamıştım yürüyemeyecek derecede ayaklarım koskocamandı yüzüm gözüm dudaklarım burnum karnıma bile dokununca parmağımın izi kalıyordu. Tansiyonum böbrek fonksiyonlarım sürekli takip altındaydı hiçbir sorun yoktu tuzu tamamen kesmiştim sürekli su içiyordum ama hiçbir şey etki etmedi maalesef doğum yaptıktan sonra sürekli idrara çıktım ve o şekilde attım ancak 1 haftada 10 kilo gitti yani hepsi ödem 🫠