neseee_ ne ayıp ! Burada bir sürü insan çocuklarına o isimleri veriyor. Ne demek saçma?
Evet arapça isimler olunca artık malum ülke şartları gereği suriyeli misn diye sorulabilir. Ama kimse hiç bir cocuğun ismine saçma diyemez. Kimseye kalmamış bu durum.
Bu arada Yasir Bera çok güzel bir isim. yasir’i duydum ama bera’yı ilk defa duyuyorum. Hayırlısı olsun