Bence hiç gerek yok böyle şeylere hep para için yeni yeni şeyler çıkarıyorlar anne karnında bir şey yapılamadığından verilen testler para tuzağı bu arada cinsiyetinde de yanılma yaşayan çok kişi olmuş instagramdan bir doktorun sayfasında insnaların yorumunu okudum