dilekmom6 Arkadaşlar 14.haftadaym ve gece 2′den beri sağ tarafmda alt karnımda batma tarzı ağrılar yaşıyorum kasıklarmda sızlama ile başladı, sola yatınca geçiyor. Gaz veya büyüme ağrısıdr diyorum ama bilemedim bir acile gitsem mi?