minikolik Hafta da boş gebelik olabilir diyip sonra bebeği gören oldu mu kese büyümüş yolk var bebek hala yok
feyzaaltunakyuz minikolik 6 hafta 2 günlükken boş gebelik demişti ben bir hafta daha beklemek istiyorum dedim 7+2 de hem bebek hem kalp atisini duymuştuk . Devlet boş gebelik dedi bir hafta sonra özele gittim bebeği gördüm . İmkaniniz varsa özele gidin
aleysna aslmoms 7+4 te gittiğinizde kese boyutu ne kadardı bir de önceki zaman gittiğinizde kaç haftalıktı doktor kese var yolk sac var embriyo yok boş gebelik gibi konuşmalar yapmış mıydı
aslmoms aleysna Geç döllenme sebebiyle küçüktü zaten. Hala 1-1,5 hafta geride . Son adet tarihimi güncellediler.
aleysna aslmoms bende sata göre 7+2 iken gittim kese boyutu 30 mm yolk sac var embriyo yok bir hafta bekleyelim olmazsa kürtaj denildi
minikolik feyzaaltunakyuz özelde söylediler bana hatta perinotoloji uzmanı doc doktor sat a göre tam 6 haftalıkdı ama belki biraz geriden geliyırdur diye kendimi umutlandırmak istiyorum