Kızlar ben ilk oğlumda sallanan ana kucağı kullanmadım. Titreşimli olanı almıştım sevmemişti daha sonra da birşey almadım. Ne biliyim sallanmayı pek güvenilir bulmuyorum. Sizin düşünceleriniz nelerdir? 6,5 sene geçti üzerinden çeşit çeşit ürünler çıkmış valla kafam karıştı. Önerileriniz var mı? Ya da benim gibi düşünüp kullanmayı tavsiye etmeyenler var mı?