damla6565 gebelikte hafif yükselebilir diyorlar ama bu değer biraz fazla düşündürür sebebide keseye zarar verebilir hemen düşürmeye çalışıyorlar. Ben 11 le gitmiştim antibiyotik serum başladılar 1 hafta çünkü benim kesemde sızıntı da vardı artmasını engellemek için dedikleri enfeksiyon bu yüzden tehlikeli. Ateş var mı sizde?