Ed27 42 günlük bebeğim 5 güne bir kakasını yapıyor. Bu sefer 7 gündür yapmadı. Mama ve anne sütü ile besleniyor. Normal mi ? Mama değişikliği mi yapmalıyım ?
bymiraymom Ed27 kakasını yaparken çok zorlanıyor mu? Benim bildiğim 10 güne kadar yapmayabiliyorlarmış 10 günden sonrası sorunmuş
tugcelice07 Ed27 biz poposuna zeytin yağ sürüp doktorun tavsiyesiyle kaka yerini ateş ölçerin ucuyla hafif hafi uyardık yapmasına yardımcı oldu mamasına da çok az yağ katmıştık
Ed27 bymiraymom iki gündür ıkınıyor. Yapamadı mama Aptamil kullanıyorum hipp e geçtim bugün onunla devam edeceğim. Doğru mü yapıyorum bilmiyorum 🤷♀️
Ed27 tugcelice07 ben de zeytinyağı koyuyorum mamasına, bir de iki defadır kulak çöpüne zeytinyağı ile makat kısmına değdirdim yavaş yavaş. Ayrıca Probiyotik kullanıyorum. :/ başka ne yapmam lazım bilemedim :/
bymiraymom Ed27 hipp daha kolay sindirilebilen bir mama belki yardımcı olur kakayı yapmasına zeytinyağı da damlatıyormuşsunuz zaten. Karnına bol bol masaj yapın bisiklet hareketi yapın yine bir bakın bugün yarın hala zorlanma varsa doktora götürün derim