kader_gok her sezeryan doğumda risk vardır. Evet sezeryan sayısı arttıkça risk de illaki artıyor ameliyat sonuçta. Ama bu illa kötü şeyler olacağı anlamına gelmiyor. Doktorlar sadece ihtimalleri söylüyor ki söylemek zorundalar. Bende herhangi bir yapışıklık veya kanama olmadı