Peraa01 kızım 2509 doğdu. İlk 900 2. Ay 700 3. Ay sadece 200 g almıştı ağlamaktan helak olmuştum. Bir anne için gerçekten çok zor sizi anliyorum. Su an 19 aylık oldu 9 buçuk kilo. Kaç tane doktora gittik hepsi normal dedi kilo almaya azda olsa devam ettiği için. Biri de babası zayıf genetik olabilir dedi. Benimde denemediğim karışım macun kalorili şeyler kalmadı ama maalesef kızım.gram gram kilo alıyor. Ben de kabullendim artık. İnşallah siz bir yolunu bulursunuz ♥️