Deleted33000 _Medine ilk oğlum 39+0 da 3200 doğdu İkinci kızım 40+1 de 3500 Gr doğdu Üçüncü oğlum 39+6 da 3570 Gr doğdu
kubraaaatt azra01 kızınıza hamileyken gelişim geriliği falan var dendi mi? Buradakilerle karşılaştırma yapınca biraz az geldi de. Benim bebiş 2 hafta geriden geliyor ondan merak edip sordum 🥲
bymiraymom _Medine valla bu kadar ben de beklemiyordum hatta kimse benden beklemiyordu minyonum diye senden fare gibi bişey çıkar diyolardı😂 ama ben yedim muzları yedim kaşarları inat ettim ahahah
Frhnemkli Oğlum 25 haftada 930 gr doğmuştu. Kızım 38+5 haftada 3245 gr doğmuştu. İkizlere hamileyim 20+2 haftadayım bakalm kaç doğacaklar sağlıkla vaktinde kavuşalımda inşallah🤲❤️🥰