Seraymesut bebek üşümez diyenlere asla inanmıyorum o da bir insan sonuçta üşümezde nasıl üşütüp hasta oluyor değilmi? Yazda olsa ben açıkçası zıbınla bırakmazdım çünkü bebekler en ufak esintiden bile üşütebilirler ince olan uzunkollulardan alabilirim ya da kısakollu ama zıbınla olmaz diye düşünüyorum ve ilk aylar hep kundak olacak tabi kundağın içinde zıbınla olabilir birde yaşadığınız yere bağlı ya antalya gibi biryerde yaşıyorsanız zıbınla durabilir bende eve yaşadığınız yere bağlı ya