1000114383540251 Kızlar 36.haftama girdim bugün kızım baş üstü dondu artık ama henüz bi doğum belirtisi yok çok sıkıldım artık akıntim çoğaldı ama kanlı falan yok hareketlerde assagida artık çok kasilmam oluyor nezaman doguracam 😊
Prensinannesi 1000114383540251 Benimde 6 haftadir bas asagi hala dogmasini bekliyorum son 3 gunum kaldi suan 39.4 haftalik hamileyim ama hic gelecek gibi degil 2 cm acilmam var göbeğim asagida otururken yurrken zorlaniyorum bi avazda dogursamda rahatlasam diyorum 😂
Yamanyaman 1000114383540251 bnm dün gece nişanım geldi ama oğlumda tık yok canım 😂😂 suyum gelmedi sancı yok
1000114383540251 Prensinannesi senin en azından günün gelmiş 😀 bende hic bisey yok artık 37 de doğsa yeter bukadar diyorum