nilruhu Nsimsek büyük ihtimalle kimyasal. Benimde geçen ay 2 gün arayla 26 ve 28 çıktı sonra regl oldum. 😔
Nsimsek buketdeniz19 geçen kimyasalda 130 artmıştı bunda 46 artmış anlamadım her halükarda kimyasal geçiriyorum
buketdeniz19 Nsimsek çok yükselmeyebilir her zaman aynı değer olmaz inşallah bir an önce hamile kalırsın canım
nilruhu Nsimsek benimde 1 düşük 1 kimyasalım oldu. Evet çok zor çok yorucu. Özellikle düşük olan bebeğim 16 haftalıktı hala acısı kalbimde❤️🩹 ama Allahtan gelene sabırdan başka ne gelir elimizden 🥺 Rabbim acımıza ilaç olacak sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah bize İNŞALLAH❤️🙏🏼
Nsimsek nilruhu 16 haftalık bir kayıp hiç kolay değil. Zaman en güzel ilaç. Güzel dualarına bütün kalbimle amin diyorum. İnşallah en kısa zamanda kucağımızı sağlıkla dolduracak, acılarımızı unutturacak hayırlı bir evlat nasip olur. Dualarım bizim gibilerle
nilruhu trp hayır regl olmadım ondan sonra. Kanamam bitince Yumurtlama takip ettim geç yumurtladım döngünün 32. Gününde yumurtlama gördüm. Değerlendirdim pik ve çatlamayı şuan beklenen regl 19 Nisan görünüyor onu bekliyorum olacak mıyım diye🥹
trp nilruhu bende kimyasal geçirdim döngümün 28. Günü bugün olacak mı diye bekliyorum bat yarın ama hiç belirtim yok
trp nilruhu döngümün 14. Gününde oldu vücut sıcaklığında artış akıntı hatta diğer aylara göre çoktu 22. Günde doktora gittim sol yumurtan çatlamamış dedi çatlar mı dedim çatlamaz dedi moralim baya bozuldu bıraktım bende
nilruhu trp anladım. Kimyasal hormonları ve döngüyü etkiliyor. Bende 32. Günde yumurtlama gördüm bayağı geç oldu. Ovülasyon testim silikleşti oradan çatladı diye yorumladım. Değerlendirdiyseniz gerisi nasip kısmet umarım sürpriz olur 🙏🏼❤️