Merhaba benim betalar 31 Mart 49 2 Nisan 72 6 Nisan 206 8 Nisan 271 olarak ilerledi özeldeki doktorum kürtaj önerdi dış yada kimyasal gebelik olabilir dedi kürtaj yapıp parça alalım beta sıfırlanır mı takip edelim dedi banada kimyasaldan çok dış gebelik gibi geliyor devletteki de öyle dedi Ankara’ya sevk etti benim gibi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ?