burcinn01 deletedmom43191 merhaba gebelik okulu nasil acaba kaçıncı haftada oluyor bilgim yokta aydınlatırsıniz beni de
gecemavisiii momismom2 teşekkür ederim evet bende gebe okulundan edindim tüm bilgileri inşaAllah doğumu mu orada yapacağım umarım iyi olurlar hepsi
gecemavisiii deletedmom43191 illaki bir yerde gıcık biri veya birileri olacak maalesef ki bende gebe eğitimden aldım tüm bilgileri doğumumu inşaAllah orada yapacağım
deletedmom43191 gecemavisiii inşallah ebeler cok iyi dediğim gibi ama o aceminjn adını bilseydim uzak dur ondan derdim ama hatırlamıyorum adını
dln_dnmz36 gecemavisiii merhaba ben kızımı 2024 doğum yaptım çok güzel bir doğum oldu normal doğum oldu ebeler olsun ortam oda temizlik konusu çok güzeldi sancı odamda doğum yaptım yatağında doğum oldu çok memnundum sadece ebelere kulak verin ne diyorlarsa yapın ben de iki genç kız vardı çok tatlılardı ikisi de tekrar IrDA doğum yapmayı düşünüyorum doktorum gitmiş halime Şeyda hanım var ona gitmeyi düşünüyorum
gecemavisiii dln_dnmz36 ben geçen hafta sancım bar diye gittim gece, lavabosu leş gibiydi mecbur kullandım, inşaAllah banada iyileri denk gelir yakın zamanmış sizinde doğumunuz umarım banada gelir size iyi gelenler, teşekkür ederim 🌸
dln_dnmz36 deletedmom43191 bende melek durak doktor hanım vardı ona gidiyordum ama ayrılmış oda çok iyiydi bu seferde halime hanımdan ilerlemek istiyorum bi sürü yeni doktor gelmiş pek güvenemiyorum
dln_dnmz36 gecemavisiii yaa elinizden geldiğince kullanmayın ben çok dikkat ediyordum tuvalletleri maalesef temiz olmayabiliyor ama emin olun kaldığınız oda çok temiz oluyor kapaklı devlet yeni açıldı orayı da merak ediyorum aslında yeni açıldı yeni doktorlar geliyor
deletedmom43191 burcinn01 hic gitmedim ama bir kere doğumhane icinde nst sonucu icin doktoru beklerken gebe okulun kapisindaydim pilateste hareket yapiyolardi
gecemavisiii burcinn01 bana çok iyi geldi çok faydalı şeyler öğrendim kesinlikle gidin derim 28. Haftadan sonra gidiliyor
dln_dnmz36 deletedmom43191 gebe. Okul çok iyi kızım ters değildi ama yan duruyordu bi kaç hareket gösterdiler çocuk doğum pozisyonuna geldi sonra hemen doğum oldu bi kez gittim ikinciye doğumdaydım öneririm git
gecemavisiii dln_dnmz36 ya inşaAllah öyle olur, bebeğim ilerde sezaryen deniliyor doktordan suni isteyeceğim haftası ilerlemeden bakalım kabul ederse haftaya oradayım 😮💨
dln_dnmz36 gecemavisiii rabbim kolaylık versin gönlünüze göre versin inşallah kapaklıda doğum yaparsanız beğenip beğenmediğinizi söylerseniz çok sevinirim