annelink hayır emzik biberon kullanma bence biberon meme reddi yapabilir senin için daha kötü olur sütün falan gelmez diyenlere aldanma gelmese de emzir emzirdikçe gelecek. Zaten yenidogan midesi fındık kadardır 5 damla sütle bile doyar sütün gelecegine inan cocuk ac kalmaz merak etme. O mamaların içinde neler var kim bilir bence anne sütü daha sağlıklı