feva0342 evet gittim. Memnun kaldım. Ben baska hastaneye 3.400 tl bayıldım 1.5 saat bekledim ve benı tatmin etmedi doktor ki o kadar övülen biriydi. O sebepten degıstırdım. Birde içerde ultrasonda bakıp hemen kaldırmıştı. Ama Sümeyye hanımda 5 dk baktık bebegın hareketlerını gördüm vs ben memnun kaldım