bebiveannesiii10 kızlar balıkesir nev hastanesine sonradan geçen var mı ben doğumu orada yapmayı planlıyorum onun için orada kaydının olması gerekiyormuş muayene için belli bir aydan sonra almıyorlarmış doğumda da öyle oluyormuş diye duydum doğru mu