gogebakk birumut_ çok geçmiş olsun canım rabbim yardım etsin bence başka bir doktora daha görün seni anlayacak ve şu anki duruma güzelce bi yol izleyecek birisine
birumut_ gogebakk hiç iyi doktora denk gelmedim sürekli normal normal diyip yolluyorlar özelde devlette
birumut_ Kubra381 valla çok düştüm annemlere olmasam gündür gündür ağlarım 600 falan olsaydı bari çok düşük % 40 küsür falan artmış
gogebakk birumut_ ya devlet hastanesi yogubşukvsr deyip savuşturuyolar bende ilk gebeliğimde bunu acıyla öğrendim inşallah en yakın zamanda iyi bir doktor bulursun değerin de hemen artar gönlün rahatlar
guliz007 birumut_ merhaba canım öncelikle umarım sağlıklı bir gebelik geçiriyorsundur benim de benzer durumum var cuma 900 olan değerim pazar 1161 çıktı sonradan düzene girdi mi senin son durumun nedir 🥺
birumut_ guliz007 evet benim 400 küsürlerden den birden 1800 lere çıktı şükür keseyi gördüm yarında bebeği ve kalp atışını görmeye gideceğim inşallah
guliz007 birumut_ çok şükür beta kaçken kese göründü ve Vajinal mi baktı dr. Bu arada benim gibi olmuşmuydu artış trendiniz