Kızlar 35+3. Üm 10 gündür su azalması sorunu yaşıyorum. Bu hafta 3 kez kontrole çağırdı doktorum. En sın iki gün önce suyum 7 seviyesi çıktı. Erken gelme ihtimali var dedi dr, bu durumu yaşayan var mı? Suyu arttırmak için ne yapabilirim? Dinlenme yatış iyi gelir mi? 3-3,5 lt su içiyorum gebeliğin başından beri.