minasura ben ikinci Doğumda maaşım yattı onların güzelliği yani SGK da ödendi ben rapor parasını alınca muhasebeye verdim yani
Ama ilkinde başka firmada çalışıyordum öyle bi durum olmadı param bende kaldı zaten niye verilsin adamlar işe gitmeyip kolu kırılan grip olan vs parayı veriyor mu ki ha yine ödenirse yani işe gitmiş gibi öyle olur yine muhasebeye ödersin onlar yönlendirir zaten