Ben ilk gebeliğimde bez stoklamıştım. Sonra bezler kızıma iyi gelmedi. Pişik yaptı, yara yaptı.Değiştire değiştire en son BİM bezini seçtik. O hep iyi geldi. Ben gebelikte stok işini bıraktım yani.
Islak mendil stoklama hariç . Islak mendili evde zaten çok kullanıyorum.
Mesela gaz damlası. en pahalısını aldık o zamanlar ama metsil o yıllarda 20 tl di. Hayat kurtardı.
Şimdi ki gebeliğimde daha temkinli gidiyorum. İhtiyaca göre gideceğim. 🧡🧡