Enguzelbekleyis8080 Kızlar 1 hafta sonra üçüncü sezeryanım var korkuyorum çok spinal olucam öncekiler de spinaldi uyuşmam diye ameliyatta bişey olur diye elli tane tilki var aklımda 😯
atesvesu Enguzelbekleyis8080 benimde haftaya Çarşamba üçüncü sezeryanim var 31 yaşındayım bağlatmak istiyorum tuplerimi spianl anestezi yapılacak genel anesteziye uygun görmediler
saadet2308 Bende 3. Sezeryan olacağım en cok bundan korkuyorum 🥹🥹 ama genel alacağım ben daha 25. Haftadayım
mom_51 Bende 3. Olacağım +bağlanma işlemi olacak. Allahım sağlıkla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin. Her doğum tecrübe ama her doğum da aynı korku oluyor insanda. Hele bide geride bıraktığımız evladımız varsa daha da zor oluyor 🙄
smnkl mom_51 aynen böyleyim 2 tane daha evladım var ve 16 nisanda sezeryan en çok onları geride bırakmak düşündürüyor doğuma yanıma götürmücem toparlanınca eşim alıp getiricek kardeşleriyle öyle tanışıcaklar ve bende tüpleri bağlatıcamm
Enguzelbekleyis8080 mom_51 Kaç yaşındasınız acaba bana bağlama işlemi yapmak istemediler 26 yaşındayım
Enguzelbekleyis8080 smnkl Kaç yaşındasınız tüplerin bağlatmak istiyorum deyince doktor yapamayız dedi
mom_51 smnkl benim 3 tane kızım geride kalacak. İlk kızım 7 yaşında ikizlerimde 6 yaşında. Daha anne çocuğu oldukları için anneme bırakıcam o gün ama içim rahat değil.
mom_51 Enguzelbekleyis8080 her doktor bağlanıyor zaten ben 30 yaşındayım bana bile bağlamam dedi 3 doktor. Sonra başka doktora gittim oda kesinse kararın bağlarım sonuçta 4. Çocuk dedi.
smnkl mom_51 en zoruda o şuanda anne olucakken bile yine akılda sadece diğer evlatların yine annelik devreye giriyor:) Allah hepimize güzel pozitif doğumlarımızı buraya yazmayı nasip etsin inşallahhh 🤍
atesvesu mom_51 ne için bağlamam diyorlar acaba bir tehkikesi mi baglatinca ben de dedim doktoruma üçüncü sezeryanimi olacak Çarşamba günü bağlarız eşinin de izni olduktan sonra dedi bende bir tehlikesi olur mu baglatmanin dedim doktor da şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım dedi
mom_51 atesvesu böyle erken yaşta bağlatıp 1 hafta sonra açtırmaya giden varmış E adam haklı olarak ben aç kapa yapamam sürekli diyor. Birde sağlık bakanlığı yasaklamış ama onun sebebini bilmiyorum 🤷♀️