neseee_ Benle kardeşlerimin arasında 1 yıl var ha bide kısmet varsa oldu deneyen çabalayan da olmuyor ben bakacam tabiki sevincem benim önceden bi düşüğüm oldu ondan sonra o kadar psikolojik destekler aldım ki ben her zorluğun var bi kolaylığı Rabb’im nasip etiyse var bi bildiği evladımı aldıracak biri de değilim ben çünkü o evlat acısıni yaşadım ben korkmaya gelince evet zor olacak belki uykusuz kalacam yorgun olacam ama geriye baktığımda çok şükür diyeceğim anlarda olacak inanıyorum ben