Çok kötüyüm ya 1 saattir kıvranıyorum sağ belim ve sol belim de 1 saattir geçmeyen ağrı sancı var bebek kendini topluyor ve bana ısınma hissi çok geliyor bacaklarıma kramplar giriyor bu ağrılar geçmiyor hangi tarafa dönsem de aynı ağrı geçmiyor yatamıyorum daha bugün 20 haftalık oldum çok korkuyorum