iremxersoy umudunu sakın yitirme büyük şansızlık olmuş ama bence bu şanssızlık değil şöyle anlatayım ben bi hastaneye gitmeye niyetlendim kan veremedim sonra başka bir hastaneye gitmeye kalktım ordada kan veremedim en son evimin yakınındaki sağlık ocağına gidip verdim ve öğrendim. yani aslında rabbim bir şekilde geciktirdi ve öğrenene kadar engelleid gibi 😅belki vazgeçip geçmemek bizim hayrımızadır bence gidip ver vazgeçme. muallakta kalmaktansa varsada yoksada bilmek en iyisi