ozlemozdemir09 nasıl hissettiğimden emin değilim 😅 regl olacakmışım gibi bir his gelip beni yokluyor çok tuhaf hissediyorum araf ta gibiyim umarım kanda çıkarda artık rahatça bir nefes alırım. Belirsizlikten çok fazlasıyla yoruldum. Az önce hafif lekelenmem oldu korktum dedim adet mi? Yerleşme mi? Yani bilmiyorum sanırım ben çok evhamlıyım yarına ne olucaksa olsun diyorum ya haktan hayırlısı inşallah