Merhabalar, bir süredir 2. bebeği istiyoruz. Bu ay yumurtlama gününü takip ettik ovulasyon testleriyle. Bugün reglime 4 gün var. Ve yumurtlamanın 10. günü. Dayanamadım test yaptım awox erken gebelik testini ve negatif. Canım sıkıldı gerçekten. Tüm belirtilerim var kasıkta batma, doluluk hissi, bulantılar, cilt lekelenmeleri, baş ağrısı, beyaz akıntı, göğüs hassasiyeti. Kesin dedim bu sefer oldu ve negatif. 4 gün kala negatif görüp sonra pozitif çıkan birilerinin olduğunu görmek istiyor içim yeniden umutlanmak için. Awox da çok güvenilir değilmiş ama sahte pozitif gösterdiği oluyomuş, daha önce okumuştum. Evde o vardı. Siz ne durumdasınız? Benim gibi dayanamayıp test yapan var mı?