Şeker yükleme sonucum açlık 75 yükleme sonrası 200 çıktı,doktorum endokrin e yönlendirdi,doktor bana büyük ihtimal düşmez iğneye başlayacağız dedi,kan tahlili yaptı orada trigliserid e baktı 670,şok oldum hayatımda ilk defa böyle bir değer görüyorum,dün akşam evde tok karnına ölçüm yaptım şekerim 90 çıktı,abartılı yemiyorum 25+4 günlük hamileyim şu ana kadar 4 kilo aldım,neden böyle oldu anlamıyorum,çok tedirgin oldum 😕