busrakisisi Herkese merhaba. 2. Catlatma iğne surecim ve bugun iğnenin vurulduğunu saymazsak tam 12. Günümdeyim. Sabah ilk idrarla AWOX test yaptim. Beliren ikinci çizgiyi görebiliyor musunuz, heyecanlanmalı mıyım??? https://hizliresim.com/akdsu9f
DenizAda_ busrakisisi çok silik yani ümitlendirmek istemem ama zaten erken yapmışsınız 15. günden sonra daha net çıkabilir inş vardır 🙏🏻
busrakisisi DenizAda_ evet erken olduğunu biliyorum ama su ana kadar yaptığım testlerde silik çizgi bile görmemiştim, hep tek cizgi vardı. O yüzden azıcık heyecanlandım. Zaten cumartesi gunu kan vereceğim
DenizAda_ busrakisisi haklısınız insan ümitleniyor ama erken olunca da o silik çıkmış olabilir haftasonu tekrardan yapın daha belirgin çıkar inş hamilesinizdir 🙏🏻