24 yaşındayım 2. Sezeryanımı olacağım 1 kızım var 17 aylık bir de şimdi 2 haftaya oğlum olacak ve tüplerimi bağlatmak istiyorum hem sezeryanla aynı anda olduğunda süreç daha hızlı oluyormuş sizin düşünceleriniz neler var mı benim gibi yaptıran veya yaptırmak isteyen?