fatmaa45 benim de ağrılarım vardı çok önemsemedim ama yinede özelde baktırdım ultrason da bir şey yok dediler bir ay sonra acillik oldum ultrasonda taş göründü iki böbrekte de ve bebek baskı yapıyor böbreğin biri şişmiş denildi haftam sizin gibi erkendi daha 18 20. Haftalardaydı eğer ağrı kontrol altına alınamazsa böbreğe stend takalım dedi doktor çok şükür ki bol su içerek hem taşları düşürdüm hem de sürekli büyük olmayan böbreğin tarafına yatarak ve geceleri bile iki üç kez tuvalate kalkarak atlattım. Sizde ihmal etmeyin böbrek ağrısı çok zor Allah yardımcınız olsun. Ben böyle hepsini bir kerede yazdım ama belki yaşayan olmuştur bilgi edinsin dye. Sizde böyle şeyler olmayabilir ama yinede kontrole gitmekte fayda var. Çok geçmiş olsun