leyagece saçlarım sarıydı sürekli açtırıp boyatıyordum,hamilelikte baya dibim geldi simsiyah çok kötü duruyordu,ama doktor açıcıya izin vermedi,amonyaksız boyayla boyayabilirsin dedi,rossmandan amonyaksız natura balance alıp boyadım,gratiste de var sanırım