elatoriaa Kızlar ilk doğumumu özelde yaptım bunda zeynep kamilde ssvd düşünüyorum odalar tek kişilik mi oluyor nasıl süsleme yapabiliriz bilgisi olan var mı
rabiaaaln elatoriaa bende burda durayım ama zannetmiyorum bende Zeynep kamilde doğum yapmıştım 5 sene önce kızıma iki kişilikti şimdi 2. Kızıma hamileyim ve son haftalardayım bakalım ama yine iki kişiliktir diye düşünüyorum odaları