Canm sütünden eminsen birz sabretmelisin çok küçük oda kendince dünyaya alışmya çalışıo bnm bebeğim de gündz bi uyuyodu 4 saat uyandıramıyodum asla şekeri düşer emmeli die zorla ağzını bile açtıramıyodum çoğu zman bırakıyodm ama gece dedimi ayakta 4e kdr uyumuyoduk doktoru demişti bu bi süreç sabret sende öyle eğer doyduğndan eminsen sabret ama eğer doymuyosa Allah korusun sarılığa kadr gider bak canm doktr kontrlünü aksatma bebişin 🌸