siimmaalll
Benim ilk dogumum spinal oldu ve yine olacağım çok az günün kaldı korkma asla kıl gibi bir iğne hiç acımıyor ekibe bırak kendini ve tek düşüncen bebeğini göreceksin herkesten önce çok güzel bir duygu sagdece sarsılmaları fark edeceksin ama asla acı yok anestezi ekibi başında olcak zaten oldu ya bir tansiyon düşmesi olursa sakinleştirici vuruyorlar bebeğin senden önce odaya gönderilecek ve sen sonra çıkacaksın içme serbest olunca mutlaka kahve iç ve ilk ayağa kalkacağın zaman direk karşıya bak asla aşagı bakma çok çabuk atlatırsın çok şükür benim ne bel ağrım ne baş ağrım oldu herkeste farklı oluyor ne kadar çabuk ayağa kalkar ve ne kadar fazla yürürsen o kadar iyi geliyor sana sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah ve çabucak iyileşirsin inşallah 🙏 dualarım seninle 😁🌸