Kızlar hamileliğimin başından beri çok bir şikayetim olmadı çok şükür kusma, bulantı vs. iştahım da güzel maşallah diyelim 😅
Şuan 13. haftadayım sürekli sanki midem kaynıyor fokur fokur yediğimi mi sindiremiyorum yoksa neden bu anlamadım yangın var gibi içimde 🫣 benim gibi olanlar var mı nasıl geçecek bu