elifksbr bende su diyecem doğumdan sonra beş gün hastanede yoğun bakımda kaldık hergun eşim 6 li 1.5 litre sulardan alıyordu ve ben iki gün olmadan onları bitiriyordum kızım da uyuduğu için bende uyuyordum sütüm hep öyle arttı meyve suyuda yanında içiyordum hatta kürler bilmem neler boş bence uyku dinlenme su stres olmamak süt olması için yeterli