Kızlar merhaba, benim ilk doğumum olacak. Farklı bir şehirde yaşıyoruz burada ikimizin ailesinden de kimse yok. Annem çalışıyor, kayınvalidem rahatsız doğum Ekim ayının sonlarına doğru ailem ve eşim de diyor ki memlekete gidelim annen ablan yanında olur orada doğur daha mantıklı diyorlar ama ben çok kararsızım öyle olur mu diye.. tüm eşyalar bebek ben kontrol nasıl olacak kaygısı var sizce napmalıyım