aleysna valla umut vermek gibi olmasın ama 7 haftalık zaten mini minnacık belki görünmemesi normaldir yolk kesesini görmüşse bence bebek de vardır diye düşünüyorum dediğim gibi yine de boşa ümitlendirmek istemem. Ben 7. Haftada gittiğimde kese ve bebeği gördü doktor ama kalp atışı dinletmedi erken dedi 2 3 hafta sonra gel onun için dedi ben de 9. Haftaya yakın gittiğimde dinledim belki sizin geç döllenme falandır içinizi ferah tutun gönlünüzce olsun inşallah her şey 💕