3melekannesiyim anlamadım hayatımda hamilelik geçirmedim yakınımda da yok gözlemlediğim kadarıyla alttan muayene olamıyorum malesef 7 aydır evliyim vajinismusu yeni yendim yapamıyorum çatala çıksam da açamıyorum bacağımı 6. hafta gösteriyor şuan 17 gün önce verdiğim beta 86,3 tü 15 gün önceki 209 du şuan da 7000 lerde olması gerek bana erken gebelik kalp atışı yoktur kese görünmez diyor 6. haftada görülüyor ama ya görünmese bile sonuçta ben çatala çıkamayan biriyim elinize mi yapışacak ultrasonla baksanız görünmese bile bakılabilir kimse bana birşey anlatmıyor doktor olarak özel arıyorum şuanda takip için erken diye gitmek istememiştim ama gideceğim şuan da beklemedeyim lekeyi fotoğraflamıştım baktı korkma bişey yok bunda dedi