dilekmom6 Geçmiş olsun, ben demir ilacı başladıktan sonra düzelmiştim. Bayılma durumuna gelmiyorsan sorun yok demişti doktor, bir de 120nin üstüne çıkıyorsa risk galiba. Ama yine de rahatsızlık verirse kardiyolojiye gitmek lazım. Holter takıyorlar. Duruma göre ilaç verebiliyorlar. İlk gebeliğimde böyle olmuştu son haftalarda.