Ysmn23 Dün sabah sezeryan oldum ilk iki kalktım çok beter oldum sonra iğne ilaçlarla toparlandim iyi oldum bugün öğlen taburcu oldum yine kotu oldum ne yapmam lazim uzuluyorum😢😢
Edapoyrazgul Ağrı kesici ve ilaçlarını düzenli iç hafif hafif yürü bolca dinlen bi kaç güne bişeyin kalmaz
Ysmn23 Edapoyrazgul canım çok sağolasın ilaçların reçetesinde emziren kullanamaz vs yaziyo gerçi sütüm de yok ama daha gelmedi☹