pelsn72 ya inanilmaz şekilde bende. 12+5 de kız dedi doktor hem bi anda söyledi hatta ilki ağzından erkek çıktı ama şaşırdı sonra kız dedi nub a göre kız dedi ikili tarama yapiliyodi yani bence emindi ki öyle söyledi. Ama hissiyatim erkekti en başından beri hatta herkes öyle soyluyodu 1-2 kişi sadece kız dedi tahminen neyse eşime de söyledim hatta ben ilk 2 hafta idrak edemedim bu arada önce sağlık ve hayırlı olması 2 prensesim var 1 tane de oğlum var elhamdulillah asla evlat ayrımı değil yani 🥰 bu daha ki randevuyu bekliyorum ama ben değişeceğine çok inanmıyorum nub u gayet net ve düz duruyor çok araştırma yaptım o şekilde hepsi kız bakalım hayırla sağlıkla gelsin insAllah hepimizin evladı🥰🤲🏻💙💖